050-9990751

עיצוב אתרי אינטרנט

כיצד לעצב אתר ידידותי למשתמש? עיצוב אתרי אינטרנט בצורה אשר הופכת את חוויית הגלישה של המשתמש לקלה ונוחה יותר, הוא בגדר הכרח עבור כל מי שעוסק בתחום של עיצוב אתרים. כיום, במציאות המודרנית שבה אנו חיים, רשת האינטרנט עמוסה באינספור אתרים אשר עוסקים בכל נושא שקיים תחת השמש. לכן, אם אתם מתפעלים אתר אינטרנט, אחד מן הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות על מנת להבדיל את האתר שלכם מאתרי אינטרנט אחרים, הוא לכל הפחות להפוך את חוויית הגלישה לנעימה יותר.

כמובן שעדיין תצטרכו להשקיע בשאר הדברים שהופכים אתר לאיכותי באמת, כמו כתיבת תכנים, קידום אתרים, עיצוב גרפי מושקע וכיוצא באלה, אבל בנוסף על כך תצטרכו לתכנן אתר אינטרנט קל לשימוש, ובדיוק בכך עוסקים הטיפים הבאים.

עיצוב אתר אינטרנט טיפים ידידותיים למשתמש
• עיצוב גרפי קליל – כאשר עוסקים בנושא של עיצוב אתרי אינטרנט, חשוב מאוד להקפיד לא להפריז בשימוש בכל מיני אפקטים חזותיים או תעלולי גרפיקה אשר אמורים להפוך את אתר האינטרנט למעניין ומושך לעין, אך למעשה רק מרתיעים את הגולש מרוב עומס ומציקים לו בעין. עיצוב אתר אינטרנט צריך להיעשות מתוך כוונה לשפר את המראה הבסיסי שלו, לא מתוך ניסיון להעמיס כמה שיותר קישוטים ונצנוצים שרק יקשו על התמצאות הגולש באתר.

• מפת האתר – מסיבה כלשהי אנשים רבים אשר עוסקים בצורה מקצועית בתחום של עיצוב אתרי אינטרנט בוחרים להתעלם מהאפשרות של מפת אתר, חרף העובדה שמדובר על כלי שמקנה לאתר יתרונות רבים כמו יכולת ניווט קלה יותר עבור הגולש באתר וגם קידום אתרים מוצלח יותר עבור האתר עצמו. מפת האתר צריכה לייצג בצורה מסודרת את כל המבנה של האתר, על מנת לאפשר לגולש להתמצא ביתר קלות במרחב הוירטואלי.

• מנוע חיפוש – אם המטרה שעומדת לנגד עיניכם בעת עיצוב אתרי אינטרנט היא טובת המשתמש, חובה עליכם להציע לגולשים שלכם את האפשרות להשתמש במנוע חיפוש. לא אחת, בייחוד באתרים אשר עמוסים במידע ובקישורים והמתעדכנים לעתים קרובות, גולש שרק אתמול קרא ידיעה מעניינת כבר לא יכול למצוא אותה בעמוד הראשי.

מנוע חיפוש יאפשר לו להקליד את מילות המפתח הרלוונטיות ועל ידי כך למצוא בזריזות את מבוקשו. למרות שלעתים קרובות בעלי אתרי אינטרנט רוצים שהגולשים יבלו כמה שיותר זמן באתר שלהם, בסופו של דבר זה עשוי להתנקם בהם. לכן צריך להציע לגולש את ההזדמנות לגלוש בצורה היעילה ביותר עבורו.

צריך שירותי עיצוב אתרי אינטרנט התקשר: 050-9990751

  • צור קשר 0509990751