050-9990751

קידום אתרים באינטרנט

המטרה בתהליך קידום אתרים באינטרנט היא להיות מדורג במקום הגבוה ביותר בעמודים המציגים את תוצאות החיפוש בנישה מסוימת. העוסקים בתחום קידום אתרים באינטרנט פועלים בכמה טכניקות שונות בכדי להשפיע על הדרך שבה מנועי החיפוש רואים את אתרי האינטרנט ובכדי להעלות את דירוגו של האתר.

כל אחד מאתנו גולש ברשת האינטרנט ברמה כמעט יום יומית ולמעשה לא צריך להיות גאון שיווקי כדי להבין את פוטנציאל השיווק הקיים ברשת האינטרנט. רשת האינטרנט יכולה להוביל לחשיפות משמעותיות שאליכן לא היינו מגיעים בשום מדיה אחרת ובמידה וכן היינו מכוונים לחשיפה בסדר גודל שכזה עלויות השיווק היו גבוהות במיוחד ולא היינו מצליחים להחזיר את ההשקה.

בשל פוטנציאל השיווקי הרב הטמון ברשת האינטרנט כיום קיימת תחרות אדירה בין משווקי האינטרנט והאתרי האינטרנט העסקיים הפזורים ברחבי רשת האינטרנט על פי נישות שונות. תחרות זו מובילה למצב בו הגולש התמים מוצף במידע שיווקי מכל עבר והוא הופך להיות חשדן ובררן יותר והדבר מקשה על תהליך השיווק.

קידום אתר באינטרנט מתבצע בשני אופנים
תהליך קידום באינטרנט מתבצע בשני אופנים שונים ומתבסס על פעולות שונות בתוך האתר ופעולות שונות המבוצעות מחוץ לאתר עצמו אך הן קשורות אליו באופן ישיר. פעולות המבוצעות באתר עצמו יכולות לכלול בניה נכונה של העמודים השונים באתר, יצירת תוכן מתאים ללקוחות הקצה ולמנועי החיפוש כאחד ובניית תפריט אינטואיטיבי.

מנגד, עומדות פעולות רבות שנעשות מחוץ לאתר עצמו וכוללת בין היתר בניית מערך קישורים אשר נמדד על ידי מנועי החיפוש ומעיד על איכות האתר, יצירת מפת אתר בפורמט XML שתאפשר למנועי החיפוש לקרא את המידע מתוך האתר בקלות ומהירות ועוד מגוון רחב של פעולות שונות שידאגו שהאתר שלכם יהיה במקום הראש.

אצלנו ב- Comillion תמצאו חברת קידום אתרים שכוללת את כל השירותים הדרושים לקידום אתר באינטרנט.
החל ממקדמי אתרים, דרך עורכי תוכן וכלה במתכנתים ומעצבים.

  • צור קשר 0509990751