050-9990751

חבילת מיתוג מושלמת לעסקים

חבילת מיתוג מושלמת לעסקים

אצלנו בקומיליון יצרנו חבילת מיתוג מושלמת לעסקים מכילה את הדברים הבאים: עיצוב לוגו, כרטיס ביקור, עיצוב ניירת משרדית, שם דומיין, עיצוב אתר והתאמתו למערכת ניהול תוכן וזאת עם אינטגרציה לפייסבוק.

מוצרים אלו מאפשרים לנו להכיר את העסק בצורה מעולה ומאפשרת לנו להיכנס לעובי הקורה ובזאת לאפשר לנו לתת לכם את התוצר המושלם לקידום, שיווק והפצת העסק שלכם באופן שוטף.

עיצוב לוגו
עיצוב לוגו נחשב ונתפס לדבר הכי חשוב במיתוג של העסק, זו התמונה שתופיע בכל מקום, כרטיס ביקור, פלייר, ניירות מכתבים ואפילו על השקית בחנות או במשרד.

מעצב לוגיים צריך להבין לעומק את המוצרים, השירותים שהעסק מציע, בחבילת המיתוג לעסקים המעצב עושה את העבודה לאורך הפרוייקט ובכך שומר על אחידות עיצובית.

כרטיס ביקור ממותג
כרטיס ביקור ממותג הינו הזיכרון שנשאר לאחר שהקולגה, חבר או הלקוח הולך הוא יכול לשמור אותו בארנק להעביר לאחר או לזרוק לפח. כרטיסי ביקור יפים ומעניינים וייתכן פונקציונאליים הינם כלי שיווקי טוב והכרחי.

עיצוב ניירת משרדית
עיצוב ניירת משרדית טובה לשימור לקוחות, אותו מספר טלפון, אימייל או לוגו שמופיע על החשבונית, מכתב, או על ההצעת מחיר ששלחתם ללקוח פוטנציאלי לפני זמן מה נשמרת ומאפשרת לתקשר עם העסקץ

בחירת שם דומיין ייחודי
בחירת שם דומיין ייחודי אינו דבר של מה בכך, זה המותג, השם של העסק הכתובת שאליה יגיע הגולש בנבכי האינטרנט וכאן אנו נכנסים לתמונה, קומיליון עוזרת במיקוד הלקוח בבחירת שם המתחם (domain) המתאים ביותר.

עיצוב אתרים מקצועי
עיצוב אתרים מקצועי חשוב בין אם מדובר על אתרי תדמית, חנות וירטואלית או רשת חברתית.

הרעיון של עיצוב היא מצד אחד לאפשר לגולש להנות מחוויה של הגלישה באתר ומצד שני לגרום לו לבצע את הפעולה אנו מעוניינים שייבצע עם מדובר על לייק שיופיע בעמוד מעריצים, יצירת קשר בטופס או להתקשר לקבל מידע וכל זאת במתווה של עיצוב אתר יפה ואינטואיטיבי למשתמש.

קידום אתרים אורגני

כשחושבים על קידום אתר ונותנים לחברות שונות לבדוק מה ניתן לעשות בקשר לקידום, הדבר הראשון שחברת קידום האתרים תבדוק היא את המבנה של האתר.

אתרי קומיליון ומערכות ניהול התוכן מותאמות באופן אופטימלי לקידומם ברשת עם באופן עצמאי או דרך מקדמי האתרים שלנו.

דפי נחיתה מעוצבים עם טפסי צור קשר

דפי נחיתה מעוצבים הם אותם דפי אינטרנט המכילים מידע ממוקד ושיווקי של מוצר או שירות שהוא.
במערכות האתרים שלנו באופן מובנה ישנם דפי נחיתה המאפשרים שיווק טוב יותר עם באמצעות קמפיין ממומן, חברתי או קידום אורגני.

אינטגרציה עם פייסבוק – פתיחת דף מעריצים

אינטגרציה עם פייסבוק ופתיחת דף מעריצים הינם מוצרים נלווים המאפשרים לעסק לשווק את עצמו בתוך הרשת החברתית, הכנסה של תיבת מעריצים וכפתורי שיתוף בפייסבוק מאפשרים את הקידום הטוב ביותר מפה לאוזן והכי חשוב פרסום בחינם!

  • צור קשר 0509990751