050-9990751

מסחר באינטרנט באמצעות חנות וירטואלית

אתרים אשר מציעים מסחר באינטרנט באמצעות חנות וירטואלית צריכים לדעת כיצד להביא את קהל הגולשים . כאשר אנשים קונים מוצרים באינטרנט מדובר בהליך קנייה ארוך ומורכב יותר. כידוע, הפסיכולוגיה העומדת מאחורי הליך הקנייה היא מורכבת, אז על אחת כמה וכמה השארת הפרטים האישיים על מנת לרכוש את המוצר. בתקופה בה אנו חיים כיום אנשים לא ממש מוציאים את כרטיס האשראי שלהם סתם כך אלא חושבים פעמיים ואפילו שלוש- בייחוד כאשר מדובר על רכישת מוצרים בחנות כמו חנות וירטואלית- שם ניתן לרכוש את המוצרים בכל שעה ואף אחד לא ממש עסוק בלשכנע אתכם לרכוש את המוצרים. אם אתם לא מעוניינים לרכוש מוצר אחד, אתם יכולים לבחור לעזוב את החנות ולכן סחר באינטרנט צריך להתבצע בצורה חכמה על מנת להשאיר אתכם בחנות.

מה חשוב לדעת לפני פתיחת חנות וירטואלית
אם החלטתם לפתוח חנות וירטואלית ולהציע את המוצרים שלכם למכירה באתר האינטרנט, הרי אי אפשר סתם כך לפתוח את החנות אלא יש להביא בחשבון מספר דברים:

להגדיר את המטרות: לפני פתיחת החנות, חשוב מאד לשבת ולהגדיר את המטרות- מה אתם רוצים למכור בחנות? ומיהו קהל היעד שלכם- אחרי שתענו על שאלות הללו ניתן להמשיך לשלב הבא.
מחקר: בדומה לכל דבר בחיים, גם בעת פתיחת עסק יש לבצע מחקר על מנת לראות האם כמה מכירות יש לבצע ביום וכמובן לדעת הכל אודות המתחרים והאם הם מצליחים.
חשיבה על המוצר
על מנת להשאיר את הלקוחות אצלכם בחנות, כדאי לנקוט בטקיטקה אשר גורמת ללקוחות להישאר אצלכם בחנות לאורך זמן רב. מרבית האתרים עובדים בצורה דומה על מנת לשכנע את הלקוחות. מה הכוונה? ברוב האתרים ניתן למצוא בכניסה לאתר עגלת קניות אותה רואים הלקוחות וכך הם יודעים כי עליהם לרכוש מוצרים- עגלת הקניות מאפשרת ללקוחות לעקוב אחר המוצרים שהם קנו וכך הם יכולים לדעת כי הם שילמו בדיוק על מה שקנו. אמנם מדובר באמצעי חכם אשר בונה את האמון בניכם לבין הלקוחות, אבל חסר משהו נוסף- אותו אלמנט שיגרום ללקוחות לראות את המוצרים קצת אחרת.

במקום לתת תיאור רגיל של המוצרים ניתן לעשות שימוש בכישורי כתיבה ולתאר את המוצרים בצורה שתמשוך את קהל הלקוחות. בנוסף לטקסט מעניין, ניתן להוסיף תמונה וכך להראות ללקוחות כי מדובר במוצר טוב עבורם.

שאלת הזמן
אחת השאלות שלקוחות שואלים בנוגע לרכישה של מוצרים היא כמה זמן יגיע המוצר-והאם המוצר מגיע בזמן- בעת הקמת חנות וירטואלית חשוב מאד לדעת לענות על כל השאלות של הלקוחות על מנת שתהליך הקנייה יושלם בהצלחה ולא ייעצר כי הלקוחות לא קיבלו תשובות לשאלות. כבעלי חנות וירטואלית באינטרנט חשוב מאד להיות מוכנים לכל שאלה בצורה הטובה ביותר.

  • צור קשר 0509990751