050-9990751

בניית אתרים עם עמוד פייסבוק עסקי

<

עובדה מוגמרת בעידן הטכנולוגי של ימינו היא חשיבות הפלטפורמה החברתית, הלא היא פייסבוק. הפייסבוק, מעבר להיותו כלי תקשורתי רב פנים, הינו גם כלי הנעה עסקי המאפשר לכמעט כל בית עסק בארץ ישראל ובעולם לשווק את עצמו ואת מוצריו ושירותיו לקהל הרחב בקלות יתרה ולזכות באהדת הקהל ללא הוצאת הרבה אנרגיה, משאבים וכסף.

חיפוש קטן בתיבת החיפוש המובנית בפייסבוק אודות העסק השכונתי שנמצא ממש מתחת למרפסת ביתכם, יניב לכם תוצאה מרשימה. מכולת פשוטה עם מאגר מוצרים קטן מאוד יכולה לשווק עצמה באמצעות דף הפייסבוק העסקי שלה ולצעוק ברחבי תבל אודות המבצעים החמים והמוצרים האיכותיים אותה היא משווקת, זאת בתוספת של תמונות ביתיות עם ריח של פעם ותגובות של שכנים מרוצים שפוקדים את המכולת מדי בוקר לקניית חלב ולחם. כך מתווספת המכולת לתודעת השכנים מהרחובות הסמוכים, הביקוש עולה והרווחים איתם. זוהי דוגמא אחת של מיתוג פשוט של עסק קטן באמצעות הפייסבוק.

ניתן למצוא דוגמאות נוספות דווקא בנישת החברות הגדולות. חברת הייטק מצליחה מנהלת דף פייסבוק משלה ומחזיקה מערך של אנשים שאחראים אך ורק לעניין עמוד הפייסבוק. זוהי דרך מצויינת לתקשר עם הלקוחות ולהעניק להם שירות לקוחות זמין ויעיל לפתרון בעיות מיידיות ולמתן מענה לשאלות שלא צורכות תגובה מדרגים גבוהים. כך, גם הלקוח מרוצה וגם החברה מרוויחה נקודות זכות בקרב מאגר ציבור המתעניינים בתחום.

עמוד פייסבוק עסקי יכול להכיל כמות אדירה של מידע. החל ממלל כתוב וכלה בתמונות. לרוב תמצאו בעמוד הפייסבוק תגובות חיוביות של ממליצים ולקוחות מרוצים ופוסטים מעניינים ומרתקים שמתעדכנים באופן קבוע. רוב החברות והעסקים הקטנים ישקיעו את מרצם בעיצוב הגרפי של העמוד ובהעלאת תמונות איכותיות ומושכות את העין. סקרים רבים מראים כי עסקים הפונים לבניית עמוד פייסבוק, נותנים לתוצאות לדבר בעד עצמן ואף מכפילים את רווחיהם ומושכים קהל לקוחות גדול יותר ממעגל הצרכנים.

עניין הקידום עומד גם הוא על הפרק. שכן, ממש כמו קידום אתרים אורגני, הנעשה באופן טבעי בדרכי החלפת קישורים ואופטימיזציה של אתר למנועי החיפוש, כך גם נעשה קידום של עמודי פייסבוק עסקיים, רק בדרך מעט שונה. בעניין זה דווקא ישקיעו מומחי הקידום את מרצם בהחלפת לייקים. מסתמן כי לפי ראות עינם של הלקוחות, ככל שלעמוד הפייסבוק העסקי יש יותר לייקים, כך העסק יותר פופולארי ואיכותי. אי לכך, חשוב להפיץ כמה שיותר בקרב קהל המשתמשים האדיר בפייסבוק אודות קיומו של העמוד העסקי ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים להמליץ על העמוד הלאה לחבריהם וכן חוזר חלילה.

אם כן, ראינו כי לעמוד פייסבוק יש חשיבות עליונה במיקומו של עסק בקרב תודעת הצרכנים. חשוב לשים דגש על עדכן העמוד ותחזוקו על מנת לא לאבד את האינטרקציה עם קהל הלקוחות וכדי להעניק תחושה של יחס אישי וחם מצד העסק.

  • צור קשר 0509990751