050-9990751

חשיבות התוכן באתרי אינטרנט

<

מי שעוסקים בנושא אתרי אינטרנט שמעו, כמשוער וכצפוי, לא אחת את האמרה הרווחת על אודותיהם לפיהם ‘התוכן הוא המלך’.  חשיבות התוכן עשויה להתברר כאשר היא נבחנת מהיבטים שונים: תוכן מקורי, ענייני, כתוב היטב, מקושר לאתרים רלוונטיים, המעורר בגולשים תחושה כי כאן, באתר, יינתן מענה לביקוש ולחיפוש, הוא תוכן מנצח.
אתר מושקע הוא אתר שהכול בו מוקפד: העיצוב, התוכן, קלות הגלישה, התועלת הברורה שניתן להפיק ממנו.

לידיעת הכותבים

גולשים מחפשים תוכן אמין ואיכותי. בעלי האתר משוועים לגולשים שבמהלך הגלישה וכתוצאה מקבלת המידע המבוקש יבצעו הזמנה באתר העסקי. בד בבד עם תוכן איכותי לגולשים על הכותבים לכתוב תוכן שיאפשר ואף יקל על מנוע החיפוש גוגל לקדם אותו למקום גבוה בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.

שילוב של מלות מפתח  לתחום שבו עוסק האתר (לאחר חקר יסודי של מלות מפתח) מאפשר יצירת רשת של קישורים אל אתרים רלונטיים חשובים הממנפים את נוכחותכם ברשת וממילא חושפים אתכם לעיני מספר רב של גולשים. מלות מפתח רלוונטיות עשויות להגדיל את הסיכוי לכניסתו לאתרכם של קהל יעד ממוקד, אשר ממנו עשוי להיווצר ולהתגבש גרעין קשה של לקוחות.

לידיעת הגולשים

חשיבות התוכן באתרי האינטרנט מחייבת את יוצריו להקפדה יתרה הן על התוכן והן על הניסוח. כתיבה  בהירה, רהוטה ומוקפדת מעניקה לגולשים הקוראים תחושה כי נעשה מאמץ להביא להם תוכן מגובש, מהודק, שאין בו סרחי עודף, שאין בו טביעת חותם של רשלנויות שונות, שאין בו שגיאות הגייה. הן יוצרי התוכן והן צרכניו הם שני צדדיה של אותה מטבע: ספקי השירות מזה  וצרכניו מזה נסמכים על התוכן.

התוכן מצוי בכל הנישות ברשת: באתרים, בפורומים, בבלוגים, וגם ברשתות החברתיות. באמצעות התוכן ניתן ליצור ולהעצים את המיתוג, אשר גם הביטוי הגרפי שלו הוא חלק בלתי נפרד ממנו.
מדוע התוכן כה חשוב?

1.כתיבת תוכן המתבצעת על פי כללים לצורך קידום האתר מהווה, אכן, מנוע ומנוף שיווקי אפקטיבי.

2.כתיבה שמטרתה להניע גולשים לבצע המרה ולהיהפך ללקוחות אמורה לעורר ולהניע אותם לעשות זאת באמצעות כתיבה ברורה שתציג בפניהם את כדאיות ההמרה ואת תועלתה.

3.התוכן בכלל ותוכן איכותי, מנוסח היטב, ללא שגיאות כתיב, מפוסק כהלכה, משפר את הסיכוי של האתר להיות מקודם בגוגל למקום גבוה.

4.בניית אתרים תדמיתיים לעסקים כמו גם בניית אתרים שיווקיים –  ביסוד שני הסוגים של אתרים מונח התוכן כאבן ראשה של האתר.

5.תוכן איכותי יגביר את הסיכוי כי גולשים ייהפכו לא רק ללקוחות אלא לחברי מועדון וירצו לקבל עדכונים שוטפים.

6.כתיבת תוכן מעשירה את האתר ומגבירה את האפקטיביות שלו. כתיבה טובה תעורר בגולשים עניין לקרוא תכנים נוספים ולצפות להם בדריכות.

7.כתיבת תוכן טובה מסייעת לאופטימיזציה של האתר.

איש לא יחלוק על חשיבות התוכן באתרי אינטרנט. בעלי אתרים יעידו ויגידו, עד כמה חשוב להם שהתוכן באתרם יהיה אמין, עדכני, אטרקטיבי, כזה שיעניק לגולשים גם ערך יסודי וגם ערך מוסף.

  • צור קשר 0509990751