פרסום בוויז (Waze) הוא עניין חדש יחסית, עבור בתי העסק מכל התחומים מדובר בהזדמנות פז להציע את שרותיהם לעשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים אנו בקומיליון מציעים שירות פרסום בוויז.
פרסום ב-Waze האפליקציה החברתית
אפליקציית וויז מוכרת כמעט לכל נהג בישראל מזה כמה שנים. הספקנו להתרגל אליה עד כדי כך שהתחברות לוויז היא הדבר הראשון שאנו עושים אחרי שנכנסים לרכב. אמנם אנו עוד זוכרים בצורה מעורפלת את הימים בהם היינו שואלים את שכנינו לפקק איך מגיעים למקום כזה או אחר. ההוראות שקבלנו לא תמיד היו מדויקות ולפעמים גם לא היה די זמן לשמוע אותן כי הרמזור בדיוק התחלף לאדום. כל זה הגרם לנהג הממוצע לגלות פינות “חמד” רבות שלא ידע על קיומן, ובעיקר- לתרגל פניית פרסה.
וויז הביאה את הפתרון ובמהרה למדנו להכיר את יתרונותיה הרבים של האפליקציה וייז עוזרת לנווט אל היעד באופן יעיל וחוסכת זמן ומאמץ באופן משמעותי מסיבה פשוטה: דרך אפליקציה זו אנו יכולים לתקשר לא רק עם “אחינו לצרה” העומדים לצדנו בפקק המשתרע עד האופק, אלא עם עשרות אלפי נהגים אחרים המשתמשים בוויז באותה עת. ואגב, תקשורת הדדית מאפשרת לפזר את העומס על נתיבי התחבורה בצורה יעילה יותר ולמנוע פקקים, לפחות חלקית. וויז היא אפליקציה חברתית המאפשרת לחברים לפרסם על המפגעים בכביש, כגון תאונות, פקקים ועוד.
פרסום בוויז – כולם מרוויחים
פרסום בוויז הוא עניין חדש, אך אינו בגדר הפתעה. מדובר במשהו שבעלי עסקים ציפו לו בכיליון עיניים. מדובר בפלטפורמה פרסומית בעלת יתרונות רבים. בכתבה זו נסקור חלק מהם.
וויז מאפשרת פרסום זמין ואמין: נהגים נעזרים באפליקציית וויז על בסיס יום יומי, לכן כל נהג בישראל (וגם זה שיושב לצדו) חשופים למידע שמציגה האפליקציה לפחות פעם ביום. אנו כנהגים רגילים “להיוועץ” בוויז וסומכים על האפליקציה שתביא אותנו ליעדינו. מבחינתנו מדובר במקור מידע אמין. מוניטין זה יתרום לפרסום בוויז והמסר שמועבר דרך האפליקציה צפוי להתקבל בצורה חיובית יותר על ידי הלקוח הפוטנציאלי.
אפליקצית וויז מחזיקה את “היד על הדופק” במהלך כל הנסיעה, הן מבחינת החלטות הנהג (פניות, עצירות ועוד) והן מבחינת נסיבות חיצוניות, כגון רמזורים, עומסים ופקקים. לפעמים פשוט אי אפשר למנוע אותם ואז הפרסום בוויז מתחיל לעבוד ולהציג את המידע בפני הנהג.
פרסום בוויז מציג מידע הקרוב גיאורגפית אליך – ההתפתחות של הטכנולוגיה גרמה לכך שאנו מוצפים במידע הזורם אלינו מכל עבר. זה פוגע משמעותית ביכולת שלנו לקלוט ולעבד את המידע. במילים פשוטות, אנו נוטים להתעלם מחלק מהמסרים והסינון הוא לפעמים שרירותי. הפרסום באינטרנט מציג לנו הרבה מסרים שאין לנו צורך בהם. כך הארוחה הטובה ביותר במסעדת גורמה בבאר שבע אינה אטרקטיבית עבור משפחה שהחליטה לבלות את סוף השבוע ברמת הגולן. פרסום בוויז, לעומת זאת, מציג לנהגים מידע רלוונטי בלבד – מבחינת מיקומם הנוכחי, יעד הנסיעה והעדפות.
מה נותן לעסק לפרסם בוויז?
פרסום בוויז מציע כמות גדולה של אפשרויות מבחינת טכנולוגיה ומחיר כך שאפשר להרכיב תכנית פרסום בהתאמה אישית ולכל עסק. נכון להיום ישנן כמה אפשרויות פרסום בוויז שאפשר ואף רצוי לשלב ביניהן
1. הוספת הלוגו של העסק בחיפוש והופעה במקומות הראשונים.
2. הוספת “סיכה” עם לוגו של העסק או אייקון מתאים, כך שהנהגים בסביבה יהיו מודעים אליו.
3. הוספת באנר פרסומי טייקאובר שיוצג לנהגים בסביבתו הקרובה של העסק (Take Over).
טיפים למי ששוקל לפרסם בוויז
וויז הנו פלטפורמה חדשה יחסית ויש חשיבות מיוחדת ל”זכות הראשונים”. אם אתם שוקלים ברצינות לפרסם בוויז – כדאי להזדרז כדי ליהנות גם מתנאי תמחור מועדפים וגם מתשומת לב רבה יותר לפרסום שלכם, שמקנה יתרון על מתחרים זריזים פחות.
מבחינת מיתוג פרסום בוויז עובד ככל פרסום אחר. גם כאן אין סיבה לוותר על מיתוג העסק וסגנון אישי המבדל אתכם מהמתחרים ומבליט אתכם על רקע עסקים אחרים באותו תחום.
פנו אלינו ונשמח לייעץ לכם בנושא פרסום בוויז ויחד נמצא את חבילת הפרסום היעילה ביותר עבור העסק שלכם. מה שבטוח – פרסום בוויז זה פרסום שנוסע בדרך שלכם.